PEDOMAN PENGAMATAN & PERNYATAAN PENFARUH WISATA PANTAI KARANFJAHE DALAM PERUBAHAN SOSIAL DESA PUNJULHARJO

PEDOMAN PENGAMATAN & PERTANYAAN

           PENGARUH WISATAI  PANTAI                   KARANGJAHR DALAM PERUBAHAN                   SOSIAL DESA PUNJULHARJO


1. Etika Penelitian  Sosial 

 membuat janji dengan informan 

 menyampaikan maksud dan tujuan 

 memposisikan diri yang sesuai dengan kesopanan dan 

kesantunan 

 menggunakan bahasa lokal setempat saat wawancara 

 mendengarkan,memperhatikan,dan tidak menyela 

 mengucapkan terima kasih dan kenangan"an 

 meminta no hp jika perlu  

 dll  

2. Biodata Informan 

 Nyuwun sewu buk/pak/mbah,nyuwun perso asmane 

njenengan sinten? 

 Yuswane njenengan pinten? 

 Njenengan asli desa mriki nopo mboten? 

 Nyuwun perso asmane garwane njenengan sinten? 

 Merdamele njenengan kaleh garwane njenengan nopo? 

 Pendapatane njenengan sedinten pinten? 

 Dll  

3. Asal‐Usul Nama Desa 

 Buk/pak/mbah,Asal usul desa punjulharjo niku pripon? 

 Sinten pertama kali seng ngasmani desa Punjulharjo? 

 Teng mriki dukuhe wonten pinten?kok saged diasmani dukuh 

niku asal usule pripon? 

 Teng desa mriki biasane niku wonten pundene nopo 

mboten?nak wonten nopo mawon pundene? 

4. Keadaan Penduduk 

 Seng manggen mriki pertama kali niku sinten? 

 Keadaane penduduk jaman riyen kaleh sak niki niku pripon? 

 Setiap griyo biasane dinggeni tiyang pinten? 

 Kesehariane penduduk mriki niki nopo? 

 Dll  

5. Tata Ruang Tempo 

 Keadaane desa mriki jaman riyen kaleh sak niki niku pripon? 

 Keadaane dalan jaman riyen niku pripon? 

 Jaman riyen sak derenge didamel wisata karang jahe niku 

pinggir pantaine ditanduri nopo mawon? 

 Teng mriki nate wonten banjir nopo mboten? 

 Dll  

6. Sumber Pangan 

 Buk/Pak/mbah,Jaman riyen sumber pangane tiyang mriki niku 

nopo?petani,mbelah,nambak,nopo ternak? 

 Dll  

Petani: 

 Buk/pak/mbah,biasane sek ditandur teng ladang niku mawon? 

 Pripon carane nandur? 

 Biasane hasil panene niku diagem pinyambak nopo disadhe? 

 Nak disadhe niku biasane penghasilane pinten? 

 Nak diagem piyambak kiat pinten ulan? 

 Dll  

Mbelah 

 Mbelahe tiyang mriki niku biasane nopo? 

 Nek mbelah niku biasane pinten dinten? 

 Nek mbelah biasane angsal nopo mawon? 

 Biasane mbelahe ngagem prahu alit nopo ageng? 

 Ngoten niku hasil mbelahe disadhe piyambak nopo 

didisetor"ke? 

 Cara bagi hasil mbelahe niku pripon? 

 Masakan Kuliner tiyang mriki niku nopo?cara masake pripon? 

 Dll  

Tambak 

 Buk/pak/mbah,Teng mriki niku tambake sebelah pundi? 

 Tambak mriki biasane niku diagem uyahan nopo bandengan? 

 Tambake wonten asmane nopo mawon? 

 Toyo tambake niku saking pundi? 

 Jaman riyen kaleh sakniki niku wonten perubahan luas nopo 

mboten? 

 Wonten perubahan milik nopo mboten jaman riyen kaleh sak 

niki? 

 Yen wayah uyahan kaleh bandengan niku biasane musim 

nopo? 

 Carane ndamel uyah kaleh bandengan jaman riyen kaleh sak 

niki benten nopo mboten? 

 Jumlah petani tambak bandeng,uyah,kaleh pekerja teng karang 

jahe niku katah pundi? 

 Dll  

Ternak 

 Buk/pak/mbah,Ternake tiyang mriki niku biasane nopo? 

 Ngoten niku pakan ternake saking pundi?tumbas nopo golek 

pakan piyambak? 

 Biasane hasil ternake niku diagem nopo? 

 Dll  

7. Pemimpin Masa Lalu 

 Buk/pak/mbah,Desa mriki sampon gantos pinten petinggi? 

 Asmane sinten mawon?asal pundi?mbangun nopo mawon? 

 D

8. Fasilitas Publik 

 Buk/pak/mbah,tahun pinten listrik masuk mriki? 

 Sak derenge wonten listrik desa mriki ngagem nopo? 

 Tahun pinten dalan mriki diaspal? 

 Tahun pinten masjid niki diperbaiki? 

 Buk/pak/mbah,teng mriki wonten sekolahan nopo mboten? 

 Teng desa mriki wonten lapangane nopo mboten? 

 Buk/pak/mbah,Kantor desane mriki niku sebelah pundi? 

9. PENGARUH WISATA PANTAI  

9.1 Kegiatan masyarkat/pekerjaan 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

9.2 Penggunaan lahan 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

9.3 Bentuk bangunan rumah 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

9.4 Perabot Rumah Tangga 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

9.5 Pendidikan 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

9.6 Perdagangan dan jasa 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

9.7 Jenis mainan anak‐anak  

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

9.8 Supplai air bersih  

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

9.9 Kesehatan dan Persalinan 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

9.10 Kesenian 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

9.11 Persoalan Masalah  

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

 … 

Komentar

Postingan populer dari blog ini

MEMAHAMI HUBUNGAN REMPAH-REMPAH DENGAN INTERGRASI SOSIAL

Transkrip Wawancara Tematik Konflik Sosial Di Era Pandemi Covid-19

RAMBANAN